Danske OnlineMagasiner

Danske OnlineMagasiner

Tro på dit brand

Danske OnlineMagasinerPosted by Danske OnlineMagasiner 2016-12-21 16:12:27

Ja, der er mange måder at komme i kontakt med kunder på.

Men gør det dog for pokker ordenligt.

Vis, hvad du kan, og hvordan tingene virker og ser ud.

Jeg er lige blevet tilbudt... EN FRANKERINGSMASKINE...

Ja, tænk en gang.

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har sendt et fysisk brev.

Og stort set al post, jeg modtager, kommer også elektronisk.

Så behovet for at have en maskine er der ikke lige.

Men det var da dejligt at finde tilbuddet i postkassen...

Nåååårh nej....

Hvor var det nu jeg fandt det...

Det var ikke bare på mail... det var endt i SPAM-mail... for seks dage siden...

Prøv at hør... Hvis du selv har en frimærke-trylle-maskine...

Så vis dog for pokker, hvordan den virker.

Det havde i hvert fald gjort at jeg havde set det, kunne tage stilling til om mine breve skulle se sådan ud, OG... måske havde anbefalet det til andre, hvis det virkede.